9 955 620 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Danskarna har väl gul skylt på tvåsitsiga lastbilsregistrerade bilar.Intet skrev:
Vi har gul skylt på taxibilar.
Britterna liksom holländarna har väl gul på åtminstone personbilar.
Jag vill ha blå skylt så jag kan parkera där jag vill.




