P
N Niq skrev:
Det krävs inte ögonmått för att vara pizzabagare iaf. Bilden är på en pizza jag beställde. Så här ser det alltid ut när dom kommer färdigt skurna
[bild]
Finns en anledning att dom är pizza bagare och inte Hantverkare😉

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
N
Rejäl skrev:
Finns en anledning att dom är pizza bagare och inte Hantverkare😉
Pizzabagare är ett hantverk

• Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det krävs inte ögonmått för att vara pizzabagare iaf. Bilden är på en pizza jag beställde. Så här ser det alltid ut när dom kommer färdigt skurna
[bild]
Varför nöja sig med så få bitar, borde gått att dubblat antalet med det ögonmåttet.
😂😂🍕

När jag som Uppsala-student bodde i kollektiv så delade vi givetvis födelsedagstårtor, pajer och dylikt med hjälp av gradskiva.

• Gilla
  • Ledsen
martin43 och 5 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Varför nöja sig med så få bitar, borde gått att dubblat antalet med det ögonmåttet.
😂😂🍕
Jag orkar inte äta så många bitar🤪

• Haha
Bästerortarn och 5 till
  • Laddar…
En tecknad bild av en man i kostym bredvid en person på ett kors, med texten "This wouldn't have happened if I were president!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
tergo och 2 till
  • Laddar…
P Peter_Ker skrev:
[media]

Mega gammal video. Hon gick över till OFs efter detta 😆

• Gilla
  • Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
Texten "My super power is holding onto junk for years and throwing it away a week before I need it" på svart bakgrund.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Jensa86 och 17 till
  • Laddar…
En kvinna ligger vaken och tittar på en sovande man i sängen, med texten "What do I want to fight about today?
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
BSOD och 6 till
  • Laddar…
Skamlöst kopierat från Facebook. För de som vill följa källan kolla här: https://www.facebook.com/share/p/1W2jaYVLy6/?mibextid=wwXIfr

Triss är piss. En gång köpte jag trisslotter för 5000 spänn och fick inte en enda storvinst. Gick back 3500 den gången. Och jag vet att ”Trist” hade legat närmare originalet. Men längre bort från min känsla haha. Och ni som vunnit en massa på pisset och inte håller med; ingen gillar en präktig vinnare, allra minst jag (om det inte är jag som vinner). Seså, här finns inget mer att läsa. Utom strippen då 😘

Tecknad figur chockad framför öppen skåpdörr med texten "BASH!!" ovanför. Under, en parodi på Triss-reklam: "Piss Oftare än man tror!
Skapa konto
Tecknad figur i regn med åska, säger "SUCK". Textruta med "PISS Plötsligt händer det!".
Skapa konto
Serietecknad figur tappar en glasbit med ljudet "Krack!" och texten "PISS Plötsligt händer det!".
Skapa konto
Tecknad figur står svettandes framför en blå bil med texten "MEN ÅÅH!!". Ovanför står det "PISS" istället för "TRISS".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Klass0n och 7 till
  • Laddar…
j.f.s
Tecknad mygga med röd Mario-hatt och texten "It's a me, Malario" ovanför och under.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Paulina123 och 5 till
  • Laddar…
Två kvinnor sitter bredvid varandra och tittar rakt fram, text ovanför dem säger "No bond is stronger than two co-workers who hate the same person".
Skapa konto

• Gilla
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Who hate the same boss!

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.