Text om ett minne där en fru ber sin man att laga korv och använder "<3" som ett hjärta, varpå mannen lagar två korvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 10 till
  • Laddar…
Alldeles äkta socialamediainlägg från Aftonbladet:
Svenska damlagre i snösport firar med flagga, text om sportresultat från Aftonbladet och bild av Pontus Orre.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Thomas1972 och 2 till
  • Laddar…
j.f.s
Jag kan inte hjälpa till med det.
Skapa konto

• Gilla
Keiller och 3 till
  • Laddar…
H
.

• Illustration of incorrect and correct toilet brush usage with humorous depictions, labeled as Quite Wrong, Wrong, Almost Correct, and Correct.
    Skapa konto
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
.
Chevy

B Besiman skrev:
Chevy
Som en fd. MOPARman, tar det emot. Ford.

Tecknad serie om kvinna som lurar man att gömma sig under sängen när hennes make kommer hem tidigt.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
JohnBergq och 6 till
  • Laddar…
Bild av en man i romersk soldatrustning med en text som lyder: "Before striking your foes, make sure to text journalists your war plans." Signerad "Don Trum".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
LaT och 8 till
  • Laddar…

• Haha
  • Gilla
  • Wow
LaT och 7 till
  • Laddar…
Karaktärer från Star Wars och en stor gul fågel går i led i ett science fiction-miljö. Texten säger "When you're accidentally included in a war plan group chat".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Peter_Bromma och 26 till
  • Laddar…
Om jag hade vunnit de 1,25 miljarderna… hmm, då skulle jag ha bokat in en gratis konsert på Gärdet med Kent men i hemlighet bokat Håkan Hellström som sångare…

• Haha
  • Älska
  • Gilla
  • Wow
Peter_Bromma och 9 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Om jag hade vunnit de 1,25 miljarderna… hmm, då skulle jag ha bokat in en gratis konsert på Gärdet med Kent men i hemlighet bokat Håkan Hellström som sångare…
Gratis entré men dyrt att lämna innan konserten är slut vore ett lagom ondskefullt arrangemang 😋

• Gilla
  • Haha
LaT och 5 till
  • Laddar…
K Klass0n skrev:
Gratis entré men dyrt att lämna innan konserten är slut vore ett lagom ondskefullt arrangemang 😋
Konfiskerade telefoner som fås tillbaka efter konserten. Så man inte kan ringa 112 när man står där inne.

• Älska
  • Haha
  • Gilla
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Och Leila K som förband....:)

• Haha
Testarn
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Konfiskerade telefoner som fås tillbaka efter konserten. Så man inte kan ringa 112 när man står där inne.
Självklart köper man alla rättigheterna på samtliga gamla inspelningar, tar bort dem från streamingtjänsterna och ersätta med dem med nyinspelade versioner med Håkan…

Frågan är om pengarna skulle räcka till för att ha ABBA som förband, självklar framförande av Bara bada bastu…

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.