"Nybyggd sekelskiftestrea" är ju också lite motsägelsefullt...den är ju 25 eller 125 år, eller äldre än så...?

De kanske jobbar med brutna sekel?

• Gilla
  • Haha
Lostmoose och 2 till
  • Laddar…
Fyra volleybollspelare står vid nätet i sanden, iklädda sportbikinis. Text syns längst ner på bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Wow
BSOD och 4 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Kan någon förklara detta? Bara en kreativ mäklare eller?
[bild]
Jag känner en mäklare som slutade eftersom hen tyckte att det var för mycket bluff och båg i branschen. Say no more.

• Gilla
Kane
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
För ovanlighets skull skrattade jag åt ett sexistiskt skämt. Mest för att jag kommer ihåg de gånger jag själv kraschat fälgar och att nu, i sann feministisk anda, ska kvinnor ska börja köra lika illa som män…

Lägger in en gammal favorit som klippts från en feministisk tidskrift.
Serieteckning av en kvinna som försöker mäta pasta för två personer, med komiska missöden i köket.
Skapa konto

Mvh Findus

• Haha
  • Gilla
  • Älska
BSOD och 8 till
  • Laddar…
Man i kostym talar på TV, fransk och EU-flagga i bakgrunden, text ovan säger att Frankrike kräver USA på ränta för lån till självständighet.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Peter_Bromma och 17 till
  • Laddar…
Närbild på en man med chockerat ansiktsuttryck, kombinerad med text om en humoristisk situation där andra spelar Monopol.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
4774 och 8 till
  • Laddar…
Diagram av "Big Data Security Management" (BDSM) process med stegen: design, implementera, operera, övervaka, förbättra. Text om att akronymer bör kontrolleras.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
AndersPS och 12 till
  • Laddar…
Lika som bär:
Jag kan inte identifiera personerna i bilden, men den visar två kvinnor med blont hår.
Victoria Silvstedt • Scarlett Beauregarde

• Gilla
4774
  • Laddar…
D dilemma skrev:
[bild]
Jag satt med i ett projekt där man bland annat skulle ta fram ett PMS (Pavement Management System).

Det var lite svårt att hålla sig för skratt när någon på ett möte sade "...och sedan måste vi reservera en vecka för PMS"...

• Haha
  • Gilla
dilemma och 4 till
  • Laddar…
Humoristisk bild som jämför en bebis och kokain med likheter som t.ex. "dyra", "håller dig vaken hela natten", med gröna bockar som markerar överensstämmelser.
Skapa konto

• Gilla
4774
  • Laddar…
Nu dödas grodan en gång för alla.

Tecknade figurer diskuterar utseende, en grön figur fasttejpad på marken, en rosa figur med öron framför ett måttband.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 8 till
  • Laddar…
Blå fyrkantig skylt med texten "BON JOVI must be at least 3/4 of the way there by now" på en stenbänkskiva.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 11 till
  • Laddar…
Man i mörk jacka i korridor med text som diskuterar Tesla-aktier och efterfrågar Musk på att redogöra för sitt arbete under veckan efter stor börsfall.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Peter_Bromma och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.