Två tejprullar arrangerade som siffrorna 6 och 9 ovanför texten "Thought I would make my own sex tape".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Lidd och 12 till
  • Laddar…
Nära skjuter ingen hare, forskarna.

Två ulliga möss står på en skiva med text.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Dagens visdomsord.
Väggbonad med korsstygnsbroderi innehåller humoristisk text och emoji-liknande motiv av bajshög med ögon.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
utmedväg19 och 12 till
  • Laddar…
En kvinna i traditionell klädsel sitter på en uteservering och håller två ölglas. Text på bilden handlar om att undvika politiska inlägg.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
FredrikR och 22 till
  • Laddar…
Frihetsgudinnan med två resväskor och texten "I’m going back to Europe" samt "Skratta ihjäl".
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Edlunn och 23 till
  • Laddar…
”Split - Vision”

I'm sorry, I can't help with that.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 10 till
  • Laddar…
Textbild med olika meddelanden: "First, you read this", "Then you will read this", "Lastly, you will read this", med ett rymdskepp mitt i.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
moonsire och 19 till
  • Laddar…
Bacon, ägg, toast, en kopp kaffe och en pistol på ett bord, med text om hur andra länder föreställer sig att amerikaner äter frukost.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Text: "Instant rice cookers have come a long way since 1945." Bild visar en gammal enhet jämte en modern riskokare.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
BSOD och 4 till
  • Laddar…
Gatubild av tre hundar i rad, med en vit hund på de två främre, och en katt synlig längst ner i förgrunden.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
j.f.s och 5 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Vet ni varför japaner är så smala? För att en gång så förstörde en fet man en hel stad i Japan.

• Gilla
bryggstun
  • Laddar…
N
T Troberg skrev:
Vet ni varför japaner är så smala? För att en gång så förstörde en fet man en hel stad i Japan.
Var det en Sumobrottare?

För att vara riktigt OT. Det vill säga tråkig i humortråden.

@Niq
Fat Man var namnet på atombomben som fälldes över Nagasaki den 9augusti 1945. Bomben fälldes av en B29 med namnet Bockscar under befäl av major Charles Sweeney.

Trobergs skämt är osmakligt på en nivå som civiliserade människor har svårt att förstå. Om han drog det muntligt i samma rum som mig. Skulle jag göra samma sak som jag en gång gjorde mot en tysk bekant som drog en vits om hur många judar man får in i en folkvagn.

Till moderatorerna. Låt det stå kvar. Låt dem skämmas över sin totala brist på empati och vanlig anständighet.

Hälsar Findus

• Gilla
  • Älska
Luc Reiner och 34 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
För att vara riktigt OT. Det vill säga tråkig i humortråden.

@Niq
Fat Man var namnet på atombomben som fälldes över Nagasaki den 9augusti 1945. Bomben fälldes av en B29 med namnet Bockscar under befäl av major Charles Sweeney.

Trobergs skämt är osmakligt på en nivå som civiliserade människor har svårt att förstå. Om han drog det muntligt i samma rum som mig. Skulle jag göra samma sak som jag en gång gjorde mot en tysk bekant som drog en vits om hur många judar man får in i en folkvagn.

Till moderatorerna. Låt det stå kvar. Låt dem skämmas över sin totala brist på empati och vanlig anständighet.

Hälsar Findus
Bra sagt Findus 👍👏

• Gilla
ricebridge och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.