En kvinna och en man i formell klädsel skakar hand framför ett mindre flygplan, med en skämtsam text ovanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Uffe A och 9 till
  • Laddar…
j.f.s
Två bilder av en Yoda-liknande figur; en har ett skeptiskt ansiktsuttryck i en diskussion om månaderna maj och februari.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Maria T och 6 till
  • Laddar…
Rolig meme med en konversation om skatteåterbäring och en person som talar till en grön muppdocka i kostym och slips.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
JohnBergq och 3 till
  • Laddar…
B
Från unt.se:

Rubrik från unt.se om att Postnord har ökat vinsten men att ingen utdelning sker till ägarna.

Nu har det väl gått lite väl långt i oviljan att sköta sitt uppdrag?

(Ska man vara lite petig gällde det vinstutdelning till ägarna, men det var en kul rubrik.)

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 17 till
  • Laddar…
H
.

• Text som skämtar om att Alla hjärtans dag är för yngre kvinnor och att äldre ska vänta till Mors dag, med emojis som skrattar.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Thomas1972 och 4 till
  • Laddar…
j.f.s
En brandman i uniform som intervjuas på nyheterna, med texten "Lieutenant Les McBurney" från Sun Prairie Fire Department.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Blazermannen och 9 till
  • Laddar…
Fick reklam för en tandborste med AI-teknik idag... Ska vi tro att nästa steg i användandet av buzzwords är toapapper med AI-teknik?

Reklam för eltandborstar iO8 med AI-teknik, smart trycksensor och snabb laddning. 2-pack för 3 490 kronor.
Skapa konto

• Gilla
4774
  • Laddar…
Om det är AI-teknik värd namnet så borde tandborsten vara 3-fas ansluten…

• Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Kan nån förklara, är det två-pack?

Katt sitter avslappnat på stol med ögonen stängda. Text ovanför: "When you eat too fast and puke, but you made it to the carpet in time.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
MariaiÖstergötland och 11 till
  • Laddar…
Snart fredag ju...

En tecknad bild med en kattfisks-hybrid som närmar sig en fisk. Fisken frågar "What are you doing?". Kattfisken svarar "I totally misread the situation".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
🤭

• Varning för Alla hjärtans dag-bedrägerier, text på rosa bakgrund med hjärtan, blommor och amor. Skämtsamt om att få golfklubbor istället för smycken.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Blazermannen och 9 till
  • Laddar…
Fredag!

En man går med i en nudistklubb, tar av sig kläderna och börjar strosa runt lite på området. Efter en stund får han syn på en yppig blondin vilket resulterar i ett praktstånd.

Blondinen:
- Ville du mig någonting?
Den nye mannen:
– Nej, jag kom precis.

Blondinen:
– Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder ståndet att du kallar på mig och vill ha sex med mig. Varefter hon lägger sig ner och låter mannen ha sex med henne.

Efter akten går den nöjde mannen in i bastun, sätter sig ner och fjärtar. Då kommer en riktigt stor och muskulös man fram till honom.

Den store mannen:
- Ville du mig någonting?
Den nye mannen:
- Nej, jag kom precis.

Den store mannen:
- Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder fjärten att du kallar på mig och vill ha sex med mig. Varefter han kastar omkull mannen och ställer honom på alla fyra & trycker in den i krysset.

Efter akten rusar den nye mannen tillbaka till receptionen och flämtar:
- Här! Ta tillbaka medlemskortet och nyckeln och behåll de 5000:- jag betalat.

Receptionisten:
- Men herr’n, ni har ju bara hunnit se en bråkdel av våra aktiviteter…

Den nye mannen avbryter bryskt:

- Lyssna nu fröken. Jag är 45 år, jag får stånd en gång i månaden, men jag fjärtar 15 gånger om dagen. NEJ TACK!!

• Haha
  • Gilla
JohnBergq och 4 till
  • Laddar…
P
Kvitto från ICA med en lista av varor, inklusive "engångsligg" som är markerat med en rosa pil. Text ovan: "På ICA får man fan allt man vill ha.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
boschkenta och 12 till
  • Laddar…
P
Text på bilden: "Gläd dig nu... så ses vi efter helgerna!" med Kronofogdens logotyp.
Skapa konto

• Gilla
boschkenta och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.