9 948 797 läst ·
46 609 svar
9949k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Igenkänningshumor från alla mina lådor och hyllor:https://www.facebook.com/xFEWW4Gu03
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 637 inlägg
Det är väl just därför han blir överlycklig när det för en gångs skull inte var så.
Så dödande jag grodan igen.
Så dödande jag grodan igen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 637 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 283 inlägg
Ett par var ute och shoppade. Köpcentret var packat, och plötsligt märkte frun att hennes man var borta. Hon ringde han på mobilen och frågade vart han var.
Han svarade:
- "Kommer du ihåg smyckesbutiken vi var i för 5 år sedan, där du älskade det där diamanthalsbandet som vi inte hade råd med, jag sa att en dag ska jag köpa det åt dig?"
Frun blev så rörd att hon började gråta och sa:
- "Ja, jag kommer ihåg den butiken."
Mannen sa:
- "Perfekt! Jag är i puben bredvid."
Han svarade:
- "Kommer du ihåg smyckesbutiken vi var i för 5 år sedan, där du älskade det där diamanthalsbandet som vi inte hade råd med, jag sa att en dag ska jag köpa det åt dig?"
Frun blev så rörd att hon började gråta och sa:
- "Ja, jag kommer ihåg den butiken."
Mannen sa:
- "Perfekt! Jag är i puben bredvid."
En man kommer in i affären och vill köpa tamponger till frun.
- Längst in, säger expediten.
Han går bort till hyllan där dom finns. Minuter senare kommer han tillbaka med en stor påse bomull och vill betala.
- Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru? sa expediten med en frågande min.
- Det är så här, igår bad jag min fru köpa en limpa cigaretter och hon kom hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte, måste jag rulla mina, ska fanimej hon också få göra det!
- Längst in, säger expediten.
Han går bort till hyllan där dom finns. Minuter senare kommer han tillbaka med en stor påse bomull och vill betala.
- Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru? sa expediten med en frågande min.
- Det är så här, igår bad jag min fru köpa en limpa cigaretter och hon kom hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte, måste jag rulla mina, ska fanimej hon också få göra det!