9 955 614 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Påminner mig om jag någon gång på 80-talet såg en tysk turistbuss som det stod SS reisen på. Reagerade då på detta men hade såklart inte mobilen med mig så jag kunde fota den .🙄M MrDizzy skrev:
Tänker nu att minnet kanske spelade mig ett spratt så jag googlade och hittar en resebyrå som heter S&S Reisen. Kanske samma som för 40 år sedan. Hursomhelst, inte ett företagsnamn jag själv hade valt om jag varit tysk.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg









