stigen stigen skrev:
[bild]
Tesslor har ju ändå bara en bildskärm, inga riktiga instrument
 
jarlh jarlh skrev:
Notera den fulla bensintanken! Tankat fel?
Den som skapade bilden tänkte nog inte efter före....🙄
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Den som skapade bilden tänkte nog inte efter före....🙄
Bilden är väl skapad av en genomsnittlig elbilshatare? Dvs en person som aldrig varit i närheten av en elbil...
 
  • Gilla
Fadai och 2 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
.
Det är snö ute... klart man kör med sladd
 
  • Haha
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Det ser alltid då lätt ut på YouTube men……………

Svetsade metallrör med ojämna och skrovliga svetsfogar, visar svårigheten med svetsning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
  • Ledsen
  • Älska
Violina och 11 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
[bild]
Lite plastick padding så är de fixat
 
  • Gilla
AndersPS och 2 till
  • Laddar…
A Alexn72 skrev:
Lite plastick padding så är de fixat
Precis. Det där fixar målaren…
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
[bild]
Modell SS?
 
  • Haha
Dortmunder DAB och 6 till
  • Laddar…
Inlägg på sociala medier om att ha plockat en fästing från en katt, med en kommentar som uttrycker ogillande för katter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
  • Älska
jattenjorm och 20 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Modell SS?
Denna menar du?

Svart-vitt emblem med stiliserade vingar och centrala bokstäver 'SS' i en sexkantig ram.
 
A anis16 skrev:
Modell SS?
Jag hittade just en bild på den nya modellen
En futuristisk bil med Tesla-logga visas framför en futuristisk stad med texten "Tesla Model SS".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 5 till
  • Laddar…
Jag tror att hjulinställningen är något galen.
 
  • Haha
  • Gilla
camaro z28 och 13 till
  • Laddar…
Jodå, man känner igen sig.

 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Man i kostym med mustasch och fundersam min. Text ovan: "Half the day, I wonder if it's too late for coffee", nedan: "The other half, I wonder if it's too early for alcohol".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
4774 och 8 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Jag tror att hjulinställningen är något galen.
Dessutom har de återinfört fronten från 2012 🙄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.