9 955 620 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Såg en intervju med Rowan Atkinson nyligen där han berättade om inspelningen av den här scenen. Hur det var för dyrt och svårt med CGI och stuntmän eller att lasta bilen på en kärra/utrusta den med fjärrstyrning så de körde den på allmän väg och inne i "stan" med honom på taket och rep till ratten.hsd skrev:
En annan i produktionen låg inne i bilen och gasade/bromsade... 😂
Jamal Bahamasmnils skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/Höghus
Det är sannolikt en handikapplats.
🐸
🐸






