9 511 530 läst ·
44 575 svar
9512k läst
44,6k svar
Humorhörnan ...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Speciellt som det specifikt endast rör detta soundtrack. Skulle varit mest spelade låten om de inte blockerat den…richardtenggren skrev:
Och hur ska de stoppa musik i Teslorna, har de något admin login till alla bilarna och kan spärra detta?
Nej fy för avsaknaden av kollektivavtal. Nu köper jag inte Tesla på grund av det. Innan köpte jag inte på grund av att jag inte hade råd.
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 934 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 934 inlägg
Jag håller mig generellt helst en bit bort från andra, men när det bara finns en plats kvar på infartsparkeringen, bredvid en Porsche, vars förare inte klarar att backa in i rutan utan att vänsterhjulen hamnar på linjen, då tar jag utan att tveka och parkerar brevid. Jag backar in mitt i min ruta så jag kan komma ut lätt. Min bil var klart billigare...richardtenggren skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Nu spann ju mitt inlägg vidare på mexitegels där vi parkerar längst bort och så ödsligt som möjligt men ändå drabbas av parkeringsgrannar 🤓Fairlane skrev:
Jag håller mig generellt helst en bit bort från andra, men när det bara finns en plats kvar på infartsparkeringen, bredvid en Porsche, vars förare inte klarar att backa in i rutan utan att vänsterhjulen hamnar på linjen, då tar jag utan att tveka och parkerar brevid. Jag backar in mitt i min ruta så jag kan komma ut lätt. Min bil var klart billigare...