P
B b8q skrev:
FIFA? Är det inte en basketboll?
Det är typisk sportboll...
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 7 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Intressant att Nortvolt ratade Gävle för att svenska kraftnät inte kunde leverera tillräcklig effekt redan 2025 då fabriken ska stå klar. Men det går bra att bygga i Göteborg och smälla upp en havsvindkraftpark som är i full produktion senast 2025?
Tillverkning, bara när det blåser...
 
K Kirre2 skrev:
Man får ju vara tacksam för att man inte är modell i alla fall... Men kläderna är ju väldigt välsittande, även om jag har svårt för män i kvinnokläder.
Nu är det nog en kilt han har på sig, inte en kjol.
 
  • Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
P
1 16386 skrev:
Nu är det nog en kilt han har på sig, inte en kjol.
En kilt har ett klanmönster.
unikt för varje klan.. allt som är i en färg är en kjol.. en mans kjol...
 
  • Gilla
Kirre2
  • Laddar…
useless useless skrev:
Intressant att Nortvolt ratade Gävle för att svenska kraftnät inte kunde leverera tillräcklig effekt redan 2025 då fabriken ska stå klar. Men det går bra att bygga i Göteborg och smälla upp en havsvindkraftpark som är i full produktion senast 2025?
Det jag inte begriper...ska man stänga och permittera personalen när det inte blåser?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Det jag inte begriper...ska man stänga och permittera personalen när det inte blåser?
Nejdå - de får bara se sig blåsta på lönen! :crysmile:
 
Maskintok skrev:
En kilt har ett klanmönster.
unikt för varje klan.. allt som är i en färg är en kjol.. en mans kjol...
Inte för att det spelar någon roll, men det är nog en tolkning av en kilt. Plus en tolkning av en sporran. Modeskapare gör många saker som inte är tänkta att användas.
 
P
1 16386 skrev:
Inte för att det spelar någon roll, men det är nog en tolkning av en kilt. Plus en tolkning av en sporran. Modeskapare gör många saker som inte är tänkta att användas.
fanns den i blått så kunde jag ha tänkt mig den när det är höskörd:crysmile:..
Brukar bli varmt då... Så en kilt hade passat..
Och naturligtvis skall man hedra Skottland genom att vara utan inunder;)
 
  • Gilla
16386
  • Laddar…
Finns ju hantverkarkilt. Blåkläder och/eller Fristads har den. Ser att murarna har sån ibland. Har dock inte kollat under dem:crysmile:
 
  • Gilla
altaxis
  • Laddar…
G-83 G-83 skrev:
Finns ju hantverkarkilt. Blåkläder och/eller Fristads har den. Ser att murarna har sån ibland. Har dock inte kollat under dem:crysmile:
Bästa klädköpet på länge när jag köpte en så i somras. Så luftigt och skönt när det är varmt ute.
Kör oftast med kalsongerna under:oops:
Leende man i svart t-shirt och svart kjol står framför en gårdsbutik med kaffesäckar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Hade det gått att kombinera med knäskydd på ett vettigt sätt, hade jag gått med arbetskjol hela sommarhalvåret när jag fixar hemma. Om det är för lite humor i tråden just nu, så lovar jag att kompensera det med en kalsonglös kjolbild när någon löst knäproblemet åt mig.
 
  • Gilla
altaxis
  • Laddar…
Omslag av paroditidskrift "New Wife Monthly" med en blond kvinna och absurda artikelrubriker.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Underlivets ord, vad har dom för trosbekännelse? :thinking:
 
  • Gilla
Björn Melander
  • Laddar…
Maskintok skrev:
fanns den i blått så kunde jag ha tänkt mig den när det är höskörd:crysmile:..
Brukar bli varmt då... Så en kilt hade passat..
Och naturligtvis skall man hedra Skottland genom att vara utan inunder;)
Men tänk vad varmt det måste bli med kavaj och väst och allt i ylletyg!
Köp en hantverkarkilt istället!
 
  • Haha
1
  • Laddar…
P
K Kirre2 skrev:
Men tänk vad varmt det måste bli med kavaj och väst och allt i ylletyg!
Köp en hantverkarkilt istället!
farfar slog alltid i kavaj på morgonen.. ;)
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.