9 958 213 läst ·
46 644 svar
9958k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Tillverkning, bara när det blåser...useless skrev:
Hobbyelektriker
· E
· 15 368 inlägg
Det jag inte begriper...ska man stänga och permittera personalen när det inte blåser?useless skrev:
fanns den i blått så kunde jag ha tänkt mig den när det är höskörd1 16386 skrev:
Brukar bli varmt då... Så en kilt hade passat..
Och naturligtvis skall man hedra Skottland genom att vara utan inunder
Hade det gått att kombinera med knäskydd på ett vettigt sätt, hade jag gått med arbetskjol hela sommarhalvåret när jag fixar hemma. Om det är för lite humor i tråden just nu, så lovar jag att kompensera det med en kalsonglös kjolbild när någon löst knäproblemet åt mig.
Men tänk vad varmt det måste bli med kavaj och väst och allt i ylletyg!Maskintok skrev:
Köp en hantverkarkilt istället!


