9 958 104 läst ·
46 644 svar
9958k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Jag vet inte var jag ska börja!..får huvudvärk..men kul iaf!W WFD skrev:
Kjol-slips?
Kavaj...tror jag som ä för kort i ärmarna, men med matchande boll +
..eller så är det någon som är jävligt sur på han å photoshoppat han in i helvetets catwalk
..har han de bollarna PÅ fötterna?
.
bästa denna veckan!
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg






