P
Meme med text "Varför gillar inte moderaterna melodifestivalen? Den innehåller för många bidrag!" ovanpå en svensk flagga.
 
  • Gilla
  • Haha
MrDizzy och 7 till
  • Laddar…
P
Katt med stora pupiller och texten "Guess who found your antidepressant pills!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Thomas1972 och 4 till
  • Laddar…
P
En stor hög med vedbitar och texten "Just bought a log cabin from IKEA".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 5 till
  • Laddar…
.
 
  • Tecknade karaktärer Peppermint Patty och Charlie Brown lutar sig mot ett träd, med en kritisk text om generationsskillnader.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Bonzo2000 och 15 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
.
Amen!
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
.
Där jag växte upp i Norrland sa man ”Är huve’t dumt får kroppen lida”.

Numera verkar Sverige snarare ha anammat ”Är huve’t dumt finns alltid nån annan som betalar dina bidrag”…
 
  • Gilla
mercedes 123 och 4 till
  • Laddar…
Manlig modell går på catwalk klädd i rosa randig kostym med kjol, håller i matchande hatt, står på svartvita bollar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
tobbbias
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Jag vet inte var jag ska börja!..får huvudvärk..men kul iaf!
Kjol-slips?
Kavaj...tror jag som ä för kort i ärmarna, men med matchande boll +
..eller så är det någon som är jävligt sur på han å photoshoppat han in i helvetets catwalk
..har han de bollarna PÅ fötterna?
.
bästa denna veckan!
 
  • Haha
WFD
  • Laddar…
P
W WFD skrev:
[bild]
Ja fifas nya certifierade klädsel för herrar.
kvinnor får en burka.
:rofl:
 
Maskintok skrev:
Ja fifas nya certifierade klädsel för herrar.
kvinnor får en burka.
:rofl:
FIFA? Är det inte en basketboll?
 
P
B b8q skrev:
FIFA? Är det inte en basketboll?
Är det?
Ja skitsamma för min del..
Jag ser inte på sport:crysmile:
Det ska ju vara såååå certifierat.
Och de ska tävla i pk på sidan om sporten..

Nä det enda jag ser är champs of logging..
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Al Pacino lookalike med Lidl-bricka framför varuvagnar, ordleksbubbla "SAY HELLO TO MY LIDL, FRIEND".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
viklar03 och 5 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
[bild]
Man får ju vara tacksam för att man inte är modell i alla fall... Men kläderna är ju väldigt välsittande, även om jag har svårt för män i kvinnokläder.
 
  • Haha
WFD och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Nä det enda jag ser är champs of logging..
Med ditt användarnamn hade jag annars trott att tractor pulling hade lockat…;)
 
P
B b8q skrev:
Med ditt användarnamn hade jag annars trott att tractor pulling hade lockat…;)
Nja jag kan glo..
Men då blir jag uttråkad om det är på tvn..
I verkligheten ja.. tills jag får tankarna att riva ner en sådan för att kolla hur den är byggd..
Då åker jag hem... :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.