9 955 752 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Humorn är väl att ens trädgård inte är nån offentlig plats. Du får gå ut och röka i din trädgård också, för övrigt...F fikonstina skrev:
Det är ganska mycket "humor" som jag inte finner det minsta lustig. För det mesta klarar jag av att inte kommentera, ibland går det inte. Ibland skulle jag vilja fråga vad det är som gör att postaren tycker att det är roligt..F fikonstina skrev:
Jonas menar att det måste bli ett slut med att folk grillar på busshållplatser, skolgårdar och restauranger.





