9 955 541 läst ·
46 639 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Jag vet att det var poängen, men det vore väl lite väl passande att just den felstavningen skulle vara så dominerande. Visa gärna excelfilerna där de "brukar få" 30 röster. Eller ännu hellre - skriv något kul.Henningelvis skrev:
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Tjipp och välkommen till Haijk.
I dag ska vi prata om Yoga och hur den behövs på detta forum av de flesta medlemmarna.
Det är dock inte vilken Yoga som helst. Nej nej. Det kan vara farligt.
Det måste vara just denna Yoga
I dag ska vi prata om Yoga och hur den behövs på detta forum av de flesta medlemmarna.
Det är dock inte vilken Yoga som helst. Nej nej. Det kan vara farligt.
Det måste vara just denna Yoga
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja, tänk om det i nedre delen bredvid Dela fanns en "Off-topic" eller "Trams" knapp och man sen kunde välja att visa enbart inlägg med färre Trams-rating än 5 så slapp man mycket! Bland annat det här inlägget av mig förstås...Alfredo skrev:
@Per Eskilsson är det OK att önska en "fetaure" i denna tråd. I så fall skulle jag i Humortråden vilja kunna välja att enbart visa roliga inlägg, ungefär som jag kan välja att bara visa mina och TS inlägg. Ingen brådska alls utan hinner ni fixa det till måndag duger det bra. Tack på förhand! Bifogar en bild så ni lättare förstår var jag förväntar mig att hitta visningsinställningen.
[bild]