26 315 läst ·
34 svar
26k läst
34 svar
Hultafors MST 180 lr Libella 2000
Var inom Hornbach i Malmö häromdagen, de hade "Sola" passet för 995:- och det var försett med gummiändar.
Bra pris !
Bahco passet har jag i Stanley tappning och jag tycker det är för okänsligt tex när man sätter dörrar. Kan flytta det flera mm innan det händer nåt.
Har börjat använda laser istället precis som Mattias vid dörr och fönstermontasge och det fungerar fint.
Bra pris !
Bahco passet har jag i Stanley tappning och jag tycker det är för okänsligt tex när man sätter dörrar. Kan flytta det flera mm innan det händer nåt.
Har börjat använda laser istället precis som Mattias vid dörr och fönstermontasge och det fungerar fint.
Det kliade så fruktansvärt i köptarmen att jag kollade om den närmsta Swedolbutiken kan tänka sig sälja till kampanjpris.Stefan N skrev:
Så nu har jag också en, måste säga att den känns jävligt skönt i handen men hade gärna fått vara lite längre. Visst 180:an galet bra men storleken är också en nackdel. Det fanns 150 förut av någon konstig anledning, det skiljer sig för lite mellan 180 och 150. Någonstans runt 100 hade varit vettigare komplement.
Klicka här för att svara