ngn som har anlitat dem? erfarenheter?

har någon annan anlitat polacker och kan ge några tips på vad vi bör vara tydliga med om vi anlitar dem, eftersom vi inte kan prata polska och bör klargöra en del saker med deras arbetsledare som är engelsktalande.

tipsa gärna, vi tänker anlita polackerna inom någon dag...

//generellt
 
Övervaka, övervaka, övervaka, peka och förklara som om de vore idioter och visa aldrig att du blir nöjd.
 
Off topic /morsan
 
Redigerat av moderator:
Hade kontakt med Huberts ang takomläggning på vår villa i Jönköping. Ganska trevlig, men kom aldrig tillbaka varken med besked eller offert. Bortkastad tid för min del.
Jag tror, som någon skrev att om man anlitar polacker skall man ha tumskruv på dem.

Lycka till///
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.