Jag undrar om de finns några tomma "platser" på huvudkortet på en hq 315 för att koppla in tex belysning. Eller användbara länkar man kan läsa vidare, har ett svagt minne att det sak finns någon tysksida som säljer vissa eftermarknads grejor. men kan inte komma på vad sidan heter
 
Det är totalt lika många "stift" på kortet på min 315X som har belysning, som på en MARK2, men annan layout. Så sannolikt finns det en port för belysning. Men frågan är om man kan komma åt den om inte mjukvaran uppgraderas. På MIn 315X så har jag ju en inställnings flik för belysning under inställningar. den gamla 315 som har samma kretskort som min 315 X men saknar belysning, tror jag inte man kommer åt dom inställningarna, bara för att man pluggar i en lampa.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.