Det är totalt lika många "stift" på kortet på min 315X som har belysning, som på en MARK2, men annan layout. Så sannolikt finns det en port för belysning. Men frågan är om man kan komma åt den om inte mjukvaran uppgraderas. På MIn 315X så har jag ju en inställnings flik för belysning under inställningar. den gamla 315 som har samma kretskort som min 315 X men saknar belysning, tror jag inte man kommer åt dom inställningarna, bara för att man pluggar i en lampa.