Hej är det någon här på forumet som vet något om företaget Housecontrol.se i Göteborg. Firman skall ha delar för ett hemautomation för hemmet med styrning av ljus, bild, ljud mm. Är det någon som har använt sig av firman och vilka delar har ni då installerat? Tycker ni att det är värt att satsa på att bygga ett intelligent hem när man bygger och vad är merkostnaden för det mot ett vanligt elsystem?

//jonas
 
Hej,

inte direkt köpt något från dem men kan rekomendera dem. Jobbar i samma bransch.
 
Jag tror att detta företag är en avknoppning från hembiobutiken.se och då kan jag intyga att de är helseriösa och smidiga. har haft kontakt med Marcus Kopp där och han gav ett väldigt seriöst intryck. Har också en kompis som har fått ett jätteanläggning installerad hemma som är han är jättenöjd med.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.