Hej!
Funderar på att bygga en bänk på min balkong enligt skiss som ses ovanifrån. Önskar tips på hur själva konstruktionen kan se ut och vilka material som är bäst lämpade. Har ingen erfarenhet av sådant här men tror att jag kan klara av det med lite tålamod. Måtten är 1145x1200 mm för bänken som väl får vara i vanlig sitthöjd vad nu det är - 600?
I första hand så enkel konstruktion som möjligt tänker jag. Förslag till design av ett bord som passar tas gärna emot men kommer nog köpas fristående. Jag kommer nog klä insidan av ballongens väggar med något textil.
Tack!