Hej!

Funderar på att bygga en bänk på min balkong enligt skiss som ses ovanifrån. Önskar tips på hur själva konstruktionen kan se ut och vilka material som är bäst lämpade. Har ingen erfarenhet av sådant här men tror att jag kan klara av det med lite tålamod. Måtten är 1145x1200 mm för bänken som väl får vara i vanlig sitthöjd vad nu det är - 600?

I första hand så enkel konstruktion som möjligt tänker jag. Förslag till design av ett bord som passar tas gärna emot men kommer nog köpas fristående. Jag kommer nog klä insidan av ballongens väggar med något textil.

Tack!
 
  • Balkongvy från ovan, trägolv, röd markis, vita räcken, gatuskymt, solig dag, skuggor, plastpåsar på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Handledsskiss av planlösning eller detalj, med måttangivelser och möjlig mönstermarkering, på rutat papper.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
RoTe
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.