Nu växer gräset så det knakar ! Min Honda Mimo går ut och klipper ,stannar med tomt batteri,som köptes nytt förra året. Är det kretskortet ? Står den i laddstationen laddar den fullt , Stänger jag av klipparen med fulladdat batteri i laddstationen är det tomt dagen efter.
Kanske köpa en lie?

U utebyggare skrev:
Nu växer gräset så det knakar ! Min Honda Mimo går ut och klipper ,stannar med tomt batteri,som köptes nytt förra året. Är det kretskortet ? Står den i laddstationen laddar den fullt , Stänger jag av klipparen med fulladdat batteri i laddstationen är det tomt dagen efter.
Kanske köpa en lie
Tråkigt att höra att du har problem med robotklipparen. Har ärligt talat inget tips att ge dig då jag bara klipper med vanlig "gammal" motorgräsklippare typ Klippo Excellent H. Men när du köpte din robotklippare... du brydde dig aldrig om att spara din gamla bensinklippare? Tom jag som enbart kör bensin har tom en gammal bensinare i reserv om min nuvarande bensinklippare skulle strejka. Nu har ju precis gräset börjat starta växa rejält, åtminstone i södra Sverige, så då funkar det ju liksom inte att klippningen uteblir några veckor bara för att gräsklipparen strejkar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.