G Gunilla #1 Medlem · 44 inlägg 19 jul 2004 18:19 Gunilla Medlem 44 inlägg 19 jul 2004 18:19 #1 Någon som vet vilken höjd vi ska sätta duscharmaturen på? Vi ska troligtvis ha badkar.
J Jocke_A #2 Medlem · 22 inlägg 21 jul 2004 20:04 Jocke_A Medlem 22 inlägg 21 jul 2004 20:04 #2 Höjden på en badkarsblandare ska vara 70cm från golvet. Är det i en dusch så ska duschblandaren sitta på 110cm från golvet.
Höjden på en badkarsblandare ska vara 70cm från golvet. Är det i en dusch så ska duschblandaren sitta på 110cm från golvet.
G Gunilla #3 Medlem · 44 inlägg 22 jul 2004 17:07 Gunilla Medlem 44 inlägg 22 jul 2004 17:07 #3 Tack för era svar. Mycket stor hjälp.