Funderar på hur jag bäst kan lägga det nya golvspånet här. I duschutrymmet är bjälkarna nersågade 13mm. Skruvlimma nya bjälkar bredvid så jag får allt i samma höjd? Isåfall hur löser jag det med skarvningen mot gamla spånet? Alternativt skruvlimma nya bjälkar 22mm upphöjt och lägga nytt spån över de gamla? Kan man göra så? Flytspackel + matta ska det bli. Tröskeln blir ett problem. Bjälkarna ligger med cc35.
Tack