Huset är enplans med sutterängplan. Enligt fastighetsutdraget så räknas väldigt få kvadratmeter på sutterängplanet som boarea.

Detaljplanen tillåter två våningar plus vind (maximalt inredd till 1/3del).

Tror ni att man får bygga på en våning? Husen runt om är väldigt stora...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.