Hej alla glada
Jag är i färd med att byta brädor till mitt plank då många har murknat. Stolparna och reglarna verkar vara i gott skick för att kunna vara kvar, vilket också sparar arbete. Dock är planket lite för lågt i nuläget och jag önskar ersätta med ytterpanelbrädor som är ca 15 cm högre. Detta gör att stolparna då är för låga.
Går det att göra någon lösning så att jag slipper byta alla stolpar och på något sätt får rätt höjd på dem i förhållande till de nya brädorna? Har funderat kring allt från något "skarvrör" och förlänga dem till någon lösning med extra hög stolphatt. Tar tacksamt emot förslag!
Mvh
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder