5 151 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Högst standard-Tibro el. Kvänum?
tror att det är hugget som stucket men kvänum ska ju vara av hög klass sägs det så jag skulle nog satsa på kvänum. men kolla vilken köksleverantör som gör trevligast intryck så kan ni kanske gå på det. 
Klicka här för att svara