3 967 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
Höganäs Forest 10*20
Vart får jag tag på det? Kollade på Höganäs hemsida och de listar bl.a. Beijer men hittade ingenting hos dem. Ungefärlig prisklass på det?
http://www.cchoganas.se/category_stores.jsp?category=12&s=1&maincat=12
Höganäs har ju egna butiker också - dom kan ju rimligen plocka fram det du vill ha.
Höganäs har ju egna butiker också - dom kan ju rimligen plocka fram det du vill ha.
Tar upp en gammal tråd här... Har hittat Forest för 213:-/m2 nu vilket är helt okej. Men så forskade jag lite och hittade tillverkarna av Forest, nämligen finska Pukkila. Såg där att de har fler färger än jag sett hos de tre ställen jag hittat Forest. Där jag hittat dem har de alla haft precis samma färger. Inte denna snygga blåa som jag skulle vilja ha. Nån som har koll om det går att få tag på här, eller om man kan handla från Pukkila på nåt sätt?
Pukkila - Tuotteet: Laatat
Pukkila - Tuotteet: Laatat
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 218 inlägg
Ja. Genom Höganäs butiker. Pukkila och Höganäs har samma ägare: Richetti GroupThomasLindgren skrev:
Det är nog bara att gå in och beställa i butiken. Deras serie "Paletten" är tillverkad av Pukkila och det går att ta hem hela sortimentet, trots att det inte lagerhålls i Sverige.
Okej, vilken butik som helst som säljer Höganäs då eller bara Höganäs egna?Johan Gunverth skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 218 inlägg
Klicka här för att svara