Det är som sagt en ganska liten kompressor i F370 som bara ger 2 kW värme och ni har ett mycket stort hus. Då måste el-patronen jobba extra hårt!
 
oh det suger ju rejält att behöva byta panna men tack för svaret och tålamodet 🙏
 
För er storlek på huset rekommenderar NIBE egentligen bergvärme eller luftvattenvärmepump, inte frånluftsvärmepump.
 
J Josth skrev:
För er storlek på huset rekommenderar NIBE egentligen bergvärme eller luftvattenvärmepump, inte frånluftsvärmepump.
Tack snälla. ska kolla upp alternativen. 🙏
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.