4 366 läst ·
17 svar
4k läst
17 svar
Hobbyrum etc. en trappa upp?!?
Är nog bättre nu, var lite förkyld ett tag. Mejl ska man inte skriva, fråga här så kan andra svara som fattar bättre, det kan vara en åldersfråga har jag märktIngenjören skrev:
Klicka här för att svara