Jag tycker att Annaman uttrycker sig klart mycket trevligare än vissa här. Ställ hellre konstruktiva tydliga frågor än att klaga på inläggens formuleringar!!!! >:(
 
Langbein
Ingenjören skrev:
Om alla som undrade över dina inlägg verkligen skulle fråga vad du menar skulle du nog bli dränkt i mail....

Håller med tidigare inlägg - lite mer tydlighet i dina inlägg skulle göra underverk och kanske också ge bättre svar? Alla behärskar inte tankeläsning.....

/Ingenjören
Är nog bättre nu, var lite förkyld ett tag. Mejl ska man inte skriva, fråga här så kan andra svara som fattar bättre, det kan vara en åldersfråga har jag märkt ;)
 
Langbein
pillan71 skrev:
Jag tycker att Annaman uttrycker sig klart mycket trevligare än vissa här. Ställ hellre konstruktiva tydliga frågor än att klaga på inläggens formuleringar!!!! >:(
En vanlig åkomma på internet, när man inte kan sakfrågan angriper man skribenten :(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.