T TomasB #1 Medlem · 83 inlägg 16 nov 2005 10:35 TomasB Medlem 83 inlägg 16 nov 2005 10:35 #1 Hallå, undrar om någon har erfarenhet av ett etagehus (70-tal) byggt av Hjältevadshus vad gäller golvkinstruktionen, speciellt i vardagsrum o kök. T
Hallå, undrar om någon har erfarenhet av ett etagehus (70-tal) byggt av Hjältevadshus vad gäller golvkinstruktionen, speciellt i vardagsrum o kök. T
Jönk #2 Medlem · Bottnaryd · 19 inlägg 10 jul 2025 14:36 Jönk Medlem Bottnaryd 19 inlägg 10 jul 2025 14:36 #2 Nybliven ägare till ett etagehus - så säg gärna vad du kom fram till! Det är alltid bra att lära sig om sin konstruktion
Nybliven ägare till ett etagehus - så säg gärna vad du kom fram till! Det är alltid bra att lära sig om sin konstruktion