Hej!
Är det någon som vet hur Hjältevadshus byggde sina helkaklade badrum med golvvärme år 2001?
Besiktningsmannen undrar om det är en plastmatta under klinkersen. Vi har ingen aning. Lite svårt att kolla också. 😋
 
S
Skulle det va en plastmatta ser du väl det vid golvbrunnen eller?
 
S
Annars borde det väl gå o se vid strömbrytaren t.ex om man skruvar loss den alltså.
 
Men det är väl inte plastmatta på väggarna? Trodde att den ev bara var på golvet.
Ser inget vid golvbrunnen tyvärr.
 
Nu vet inte jag hur det är med just den tillverkaren men brukar det inte ofta vara lokala firmor som gör jobben eller har dom team som åker land och rike runt?
 
Bottenvåningen gjordes klar i fabrik och kom färdig. Övervåningen gjordes på plats.
 
Jaha ok, finns det inga papper på jobbet då? Borde ju följa med ett kvalitetsdokument
Annars ring dom å fråga om dom finns kvar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.