8 826 läst ·
8 svar
9k läst
8 svar
Hjältevadshus - Björken
Det kanske inte är världens bästa och mest aktiva blogg, och den bör läsas nerifrån och scrollas upp...
Men här är lite sammanfattning om vårt år från det att vi kom på att vi skulle bygga hus, hela processen och "hemma hos"-bilder.
Välkommen att titta in - kommentera gärna om ni vill
sjd // Västra Götaland
http://ettnytthem.blogg.se/?c=1185864221
Men här är lite sammanfattning om vårt år från det att vi kom på att vi skulle bygga hus, hela processen och "hemma hos"-bilder.
Välkommen att titta in - kommentera gärna om ni vill
sjd // Västra Götaland
http://ettnytthem.blogg.se/?c=1185864221
Verkligen jättefint hus! Omgivningen ser rogivande ut. Vi var också inne på att bygga med Hjältevads, men det blev ett lövsångaren från Fiskarhedenvillan istället. Längtar såååå tills vi får flytta in. Bara en liten bit kvar 
Ha det fortsatt bra i ert fina hus.
//Lola
Ha det fortsatt bra i ert fina hus.
//Lola
Klicka här för att svara