Jag har planerat ett kök i Ikeas Kitchenplanner som jag vill skulle vilja ha feedback på men jag vet inte hur jag ska få upp bilderna här, från programmet. Någon som kan hjälpa till?

När du har programmet uppe kan du trycka "Print Screen".
Öppna sedan valfritt ritprogram, (Paint går bra).
Klistra in.
Beskär bilden så att man bara ser det som behövs.
Spara som.
Sen skriver du ett inlägg i denna tråd där du trycker på knappen "Browse" nedanför skrivfältet.
Leta upp din bild och tryck open.
Detta borde göra att din bild visas här.
Lycka till!

Hejsan,

Jag har för mig att du kan välja att antingen spara din ritning på en IKEA server eller på din egen dator, stämmer detta? Om du kan spara den på din egen dator behöver du bara använda "Browse"-knappen för att bifoga bilden/bilderna.

Lycka till!
Mvh Anna

Tack för tipsen, tror att det ska funka nu.
Väggen som är uppsatt vid matbordet, är ett fönster det är ett burspråk där.
Dörren tillvänster om ugns o microskåpet är ett skafferi på 2,1m.
Hur tycker ni att det ser ut? Vill ha alla tips man kan få. Kan säga att det är framförallt överskåpen jag har problem med, känner att jag vill ha två 80 överskåp ett till tallrikar och ett till glas. Men jag vet inte hur jag ska placera dem för att det ska se snyggt ut. Vi har tänkt oss att ha valnöt på alla bänkskivor men sedan granit på "köksön".
Vet inte riktigt hur vi ska göra övergången valnöt granit men antagligen så får valnöten gå över "hålet" och sen kommer graniten.
Fråga om ni undrar över något och annars så tackar jag på förhand för alla kreativa lösningar och synpunkter  :D

• kok1.gif
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
nästa vy

• kok2.gif
    Skapa konto
o en till

• kok3.gif
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.