1 233 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Hjälp tack!
Har problem med min vask i köket, det är så att det rinner ut väldigt mycket vatten på golvet under diskbänken när man använder vasken, dock så sitter där en list i vägen som inte går att få bort på egen hand och vattnet i vasken rinner undan lika fort som vanligt så problemet måste väl sitta längre ner. Någon som haft samma problem? Är det något man kan försöka sig på att åtgärda själv eller det är bara att ringa rörmokare på en gång?
Redigerat:
Får bli att ringa efter både hantverkare (eftersom jag inte kan få bort listen som döljer det själv) och rörmokare då. Tänkte mest fråga om någon haft samma problem, oftast brukar man väl ha problem med att vattnet rinner undan i vasken också men så är det ju inte i detta fallet så tänkte om någon här hade nån aning om var problemet möjligen kan sitta.
Det kommer inte ut något vatten i röret som är synligt i skåpet under diskbänken utan det måste vara längre ner vilket jag inte kan komma åt det det sitter en list under skåpet och det är i glipan mellan listen och golvet som det kommer stora pölar vatten och även flera skåp bort är det fuktigt mellan list och golv.
Klicka här för att svara