1 662 läst ·
27 svar
2k läst
27 svar
Hjälp mig välja puts
Ok, har nämligen jobbat en det med Finjas då den fungerar bra och är fiberförstärkt, så när man putsar en sockel på tex. cellplast så behöver du bara ett påslag om 10mm, tar man traditionella så behövs utstockningsbruk B och ett stockningsbruk på det för att uppnå en stabil puts..N neo11 skrev:
Men det är en väldigt utsatt del där A bruket ifrån tex. Finja kommer väl tillhanda..N neo11 skrev:
Ja man kan putsa med B bruk med men att säga att fiberförstärk puts är fel är inte sant..
Finjas glasfiberbruk A är gjort för sådana här ställen..
N
neo11
Husägare
· Stockholm/Bromma
· 2 463 inlägg
neo11
Husägare
- Stockholm/Bromma
- 2 463 inlägg
B bruk har aldrig varit med i dialogen.
Vad kostar glasfiberbruket då?
C bruket kostar ca 130 kr säcken.
Jag personligen skulle aldrig använt glasfiberbruk på min mur.
I mina ögon gör "bara en idiot det"
Jag rekomenderar det jag skrev från början.
Vad kostar glasfiberbruket då?
C bruket kostar ca 130 kr säcken.
Jag personligen skulle aldrig använt glasfiberbruk på min mur.
I mina ögon gör "bara en idiot det"
Jag rekomenderar det jag skrev från början.
Så mycket fel du skriver i flera trådar så jag avstår att rekomendera det du rekommenderar, även om det i detta fall går att göra som du har föreslagit men det finns fler sätt som du felaktigt har påståt saker om som inte stämmer..N neo11 skrev:
Men det räcker nu Neo, du förstår någ vad jag menar..
N
neo11
Husägare
· Stockholm/Bromma
· 2 463 inlägg
neo11
Husägare
- Stockholm/Bromma
- 2 463 inlägg
nej utveckla
Har inte skrivit fel i några trådar.
Men på vilket sätt ute på fasad har du jobbat med finjas fiberbruk?
Har du stått 8 timmar om dagen och applicerat finjas fiber bruk?
Eller något annat bruk överhuvudtaget?
Har inte skrivit fel i några trådar.
Men på vilket sätt ute på fasad har du jobbat med finjas fiberbruk?
Har du stått 8 timmar om dagen och applicerat finjas fiber bruk?
Eller något annat bruk överhuvudtaget?
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden