1 691 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hjälp mig ge rummet ett ljust, glatt och varmt intryck
R
RtZ
Bannad
· Västra Götaland (Göteborg)
· 356 inlägg
RtZ
Bannad
- Västra Götaland (Göteborg)
- 356 inlägg
Jag önskar hjälp med mitt vardagsrum, som jag skall måla. Har jättegamla tapeter och vill inte tapetsera, så alternativet är att måla..
Jag önskar att vardagsrummet ska ge ett ljust, glatt och varmt intryck. Vad skall jag välja då? Har kikat på Stockholmsvitt, men har inte sett den i verkligheten och dessutom verkar det vara lite olika färgkoder till den.
Men som sagt, det viktiga är inte om det är Stockholmsvitt eller inte, men det viktiga för mig är att vardagsrummet upplevs som ljust och varm.
Jag önskar att vardagsrummet ska ge ett ljust, glatt och varmt intryck. Vad skall jag välja då? Har kikat på Stockholmsvitt, men har inte sett den i verkligheten och dessutom verkar det vara lite olika färgkoder till den.
Men som sagt, det viktiga är inte om det är Stockholmsvitt eller inte, men det viktiga för mig är att vardagsrummet upplevs som ljust och varm.
R
RtZ
Bannad
· Västra Götaland (Göteborg)
· 356 inlägg
RtZ
Bannad
- Västra Götaland (Göteborg)
- 356 inlägg
Har målat upp lite på väggen som prov, och tycker det blir snyggt. Nej, jag köpte i en av Beckers affärer.
Listerna hade jag tänkt mig i Cappucino. Är det udda med golvlister i Cappucino? Passar det till vägg i Antikvitt tycker ni?
Listerna hade jag tänkt mig i Cappucino. Är det udda med golvlister i Cappucino? Passar det till vägg i Antikvitt tycker ni?
Klicka här för att svara