4 541 läst ·
37 svar
5k läst
37 svar
hjälp med värme i garage.
Fläkten är trasig så antingen ett liknande eller ett mer "smartare" alternativ den tar ingen platts som den är nu.. det är mätaren jag är ute efterTomture61 skrev:
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 240 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 240 inlägg
Bergvärme har du redan , vedeldning borde bli billigare i drift .
Vattenburet har du redan i garaget . Kan inte välja åt dig hur du vill fördela värmen i garaget /gästrummet .
Misstänker att ngr meter rör och vattenradiatorer blir billigaste lösningen i inköp + noll driftkostnader.
Vattenburet har du redan i garaget . Kan inte välja åt dig hur du vill fördela värmen i garaget /gästrummet .
Misstänker att ngr meter rör och vattenradiatorer blir billigaste lösningen i inköp + noll driftkostnader.
Då kan man väll byta bort den där burken emot ett element.. eller det kanske inte skulle räcke med bara ett ?Tomture61 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden