1 853 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hjälp med transformator
Hej!
Min transformator till spottarna i överskåpen har gått sönder men jag blir osäker på vad jag ska byta den till.
Det verkar inte vara en standard där man dimmrar på primärsidan utan det verkar vara någon annan lösning.
Det är en ELEKTRAP PTS105 4525798
https://www.rmverlichting.com/en/qlt-pts-105s-sensor-and-push.html
Någon som kan hjälpa mig?
Min transformator till spottarna i överskåpen har gått sönder men jag blir osäker på vad jag ska byta den till.
Det verkar inte vara en standard där man dimmrar på primärsidan utan det verkar vara någon annan lösning.
Det är en ELEKTRAP PTS105 4525798
https://www.rmverlichting.com/en/qlt-pts-105s-sensor-and-push.html
Någon som kan hjälpa mig?
Tack!E etompau skrev:
Men jag inser jag var otydlig i mitt första inlägg.
Det sitter en återfjädrande knapp infällt i underskåpet som man tänder och släcker med men den verkar som det är 12V som igenom den.
Den du länkade verkar vara nån där man ska röra lampan.
Hade också tänkt retrofita med g4 led om man ändå ska byta transformator.
Klicka här för att svara
