Vi satte in denna termostat. Behöll den gamla ventilen. Termostat installerad på en radiator, ansluten till äldre ventil. Termostaten är inställd på nivå 4. Bakgrunden visar golv och radiatorns nedre del.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har fungerat bra hela tiden.
 
B Boek skrev:
Vi satte in denna termostat. Behöll den gamla ventilen. [bild]Har fungerat bra hela tiden.
Okej tack, var adapter nödvändig eller gick det att sätta på direkt?
 
B Boek skrev:
Vi satte in denna termostat. Behöll den gamla ventilen. [bild]Har fungerat bra hela tiden.
Undrar också över detta, har samma ARCU termostater som jag vill byta ut.
Även om du minns vilket märke/modell det var på utbytestermostaten.

Skulle bli jätteglad om du kunde upplysa mig @Boek !
 
Termostaten i inlägg #16 är MMA Evosense. Säljs på många olika ställen.

Edit: Eftersom den gamla termostaten hade samma gänga som MMAEvosense fungerar förmodligen denna direkt på ventilen men siffrorna för temperaturen stämmer inte om man inte har adaptern till.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.