Hej,

Är i behov av hjälp. Detta är inte min starka sida och rätta mig gärna om jag har fel.

Jag och min sambo har köpt radhus och vill renovera om ytskiktet. I köket är det vävtapet och i vardagsrummet strukturtapet. Vad jag läst så är det ett rent helvete och ta bort dessa. Hur ska vi gå tillväga? Är det värt att spackla över tapeterna(risk för att det blir för tungt för tapeten) eller få bort tapeten på något sätt?
Bifogar bild

Tack på förhand!!
 
  • Närbild av en strukturtapet med skuggor som visar tydlig textur och mönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bredspackla.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.