Hej,
Är i behov av hjälp. Detta är inte min starka sida och rätta mig gärna om jag har fel.
Jag och min sambo har köpt radhus och vill renovera om ytskiktet. I köket är det vävtapet och i vardagsrummet strukturtapet. Vad jag läst så är det ett rent helvete och ta bort dessa. Hur ska vi gå tillväga? Är det värt att spackla över tapeterna(risk för att det blir för tungt för tapeten) eller få bort tapeten på något sätt?
Bifogar bild
Tack på förhand!!