Hej!
Har precis flyttat in i min nya lägenheten och ska hänga upp taklamporna men får inte till det så dom hänger som dom ska.
Här är takdosan:
Så här ser den ut invändigt:
Det går liksom inte att skruva upp lamporna hela vägen till taket.
Det blir så här:
Skulle verkligen uppskatta om någon har några idéer hur man kan göra
Tack på förhand
Har precis flyttat in i min nya lägenheten och ska hänga upp taklamporna men får inte till det så dom hänger som dom ska.
Här är takdosan:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser den ut invändigt:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det går liksom inte att skruva upp lamporna hela vägen till taket.
Det blir så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle verkligen uppskatta om någon har några idéer hur man kan göra
Tack på förhand
Vad är det för lampa du ska sätta upp, hur ser upphängningen ut för den?H HilleP skrev:Hej!
Har precis flyttat in i min nya lägenheten och ska hänga upp taklamporna men får inte till det så dom hänger som dom ska.
Här är takdosan: [bild]
Så här ser den ut invändigt:[bild]
Det går liksom inte att skruva upp lamporna hela vägen till taket.
Det blir så här: [bild]
Skulle verkligen uppskatta om någon har några idéer hur man kan göra
Tack på förhand
Här är lampan som ska upp i hallen:
Det blir så här när man skruvar upp den max:
Så här ser takspotlightsen ut:
Och blir så här när jag skruvar upp max:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det blir så här när man skruvar upp den max:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser takspotlightsen ut:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och blir så här när jag skruvar upp max:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nä det är ofta sådär man gör. Ser bättre ut med utanpåliggande uttag än rörutlopp sålänge det inte sitter någon armatur på plats.
Hyresvärden har ingen skyldighet att ringa dit elektriker för det. Om det är en hyresrätt och du ringer dit en elektriker så spara uttaget för det tillhör ju lägenheten, du lär bli ansvarig för att det sätts tillbaka den dagen du flyttar.
Hyresvärden har ingen skyldighet att ringa dit elektriker för det. Om det är en hyresrätt och du ringer dit en elektriker så spara uttaget för det tillhör ju lägenheten, du lär bli ansvarig för att det sätts tillbaka den dagen du flyttar.
