Hej!
Vi går i tankarna att bygga en ordentlig bröstpanel med speglar. Problemet är att mina fönster inte har några foder så jag har inget att möta listerna med. Borde jag börja med att klä mina fönster med foder och sedan börja därifrån eller hur hade ni gjort?
Tacksam för tips!
Vi går i tankarna att bygga en ordentlig bröstpanel med speglar. Problemet är att mina fönster inte har några foder så jag har inget att möta listerna med. Borde jag börja med att klä mina fönster med foder och sedan börja därifrån eller hur hade ni gjort?
Tacksam för tips!
Klicka här för att svara
