Hej!
Vi går i tankarna att bygga en ordentlig bröstpanel med speglar. Problemet är att mina fönster inte har några foder så jag har inget att möta listerna med. Borde jag börja med att klä mina fönster med foder och sedan börja därifrån eller hur hade ni gjort?

Tacksam för tips!
 
  • Rum med stort fönster utan foder, fåtölj, mörka gardiner och vit barnsäng. Utsikt mot trädgård med stenar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Farstatjej90
Jag tror det kommer se märkligt ut med den typen av fönster... Som är så lågt.
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag tror det kommer se märkligt ut med den typen av fönster... Som är så lågt.
Just foder eller med panel också?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.