Har nästan nyrenoverat badrum och nu har det hänt en olycka med tvättstället, någon?,
har tappat något i tvättstället så att porslinet blivit skadat så det är små grå fläckar som stör mig när allt annat är så fräcsht. Det är ett stort tvättställ så det är inte billigt att köpa ett nytt. Någon med tips hur jag skall göra, finns det någon "porslinsfärg" man kan laga med eller andra tips :'(?
 
Du kanske kan få ersättning genom hemförsäkringen?
 
Hej!
Det finns emaljfärg, ser ut som en tipexflaska o köps hos välsorterad färghandlare, funkar bra på småskador.
Helena ::)
 
Tack Helena Gavle, det var just något sådant jag menade eftersom det bara är småskador men ändå stör mig väldigt mycket. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.