Hej

Jag studerar sista året på Avk - programmet (Arkitektur, Vissualisering och Kommunikation) på Malmö Högskola. Programet sätter sin fokus på Arkitektur samt moderna Visualiseringsmetoder men även Kommunikation mellan arkitekturen, användaren,säljaren, köparen eller samhället.
För att utvecklas mer, men även som en utmaning för mig själv vill jag gärna hjälpa till med ritningar, visualiseringar och olika arkitekturfrågor som i annat fall kanske kostar en del pengar.
Jag gör allt utifrån mina kunskaper och möjligheter och helt gratis såklart.
Program jag använder mig av är bl. a. Revit Architecture, 3ds Studio Max, Google Sketchup, även några Adobe program som t.ex. Photoshop, Indesign och Illustrator.
Hör gärna av er om ni behöver hjälp.

Skriv till Archibeginner@gmail.com
 
A ArchiBeginner skrev:
Hej

Jag studerar sista året på Avk - programmet (Arkitektur, Vissualisering och Kommunikation) på Malmö Högskola. Programet sätter sin fokus på Arkitektur samt moderna Visualiseringsmetoder men även Kommunikation mellan arkitekturen, användaren,säljaren, köparen eller samhället.
För att utvecklas mer, men även som en utmaning för mig själv vill jag gärna hjälpa till med ritningar, visualiseringar och olika arkitekturfrågor som i annat fall kanske kostar en del pengar.
Jag gör allt utifrån mina kunskaper och möjligheter och helt gratis såklart.
Program jag använder mig av är bl. a. Revit Architecture, 3ds Studio Max, Google Sketchup, även några Adobe program som t.ex. Photoshop, Indesign och Illustrator.
Hör gärna av er om ni behöver hjälp.

Skriv till Archibeginner@gmail.com
Hej, några år sedan du lade inlägget men testar ändå :) Vi har köpt en tomt som tillåter 5,6x15,8 och jag undrar om du är sugen på att rita något intressant åt oss? 2-plans villa utan källare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.