7 122 läst ·
1 svar
7k läst
1 svar
Hjälp med ritningar och visualisering
Hej
Jag studerar sista året på Avk - programmet (Arkitektur, Vissualisering och Kommunikation) på Malmö Högskola. Programet sätter sin fokus på Arkitektur samt moderna Visualiseringsmetoder men även Kommunikation mellan arkitekturen, användaren,säljaren, köparen eller samhället.
För att utvecklas mer, men även som en utmaning för mig själv vill jag gärna hjälpa till med ritningar, visualiseringar och olika arkitekturfrågor som i annat fall kanske kostar en del pengar.
Jag gör allt utifrån mina kunskaper och möjligheter och helt gratis såklart.
Program jag använder mig av är bl. a. Revit Architecture, 3ds Studio Max, Google Sketchup, även några Adobe program som t.ex. Photoshop, Indesign och Illustrator.
Hör gärna av er om ni behöver hjälp.
Skriv till Archibeginner@gmail.com
Jag studerar sista året på Avk - programmet (Arkitektur, Vissualisering och Kommunikation) på Malmö Högskola. Programet sätter sin fokus på Arkitektur samt moderna Visualiseringsmetoder men även Kommunikation mellan arkitekturen, användaren,säljaren, köparen eller samhället.
För att utvecklas mer, men även som en utmaning för mig själv vill jag gärna hjälpa till med ritningar, visualiseringar och olika arkitekturfrågor som i annat fall kanske kostar en del pengar.
Jag gör allt utifrån mina kunskaper och möjligheter och helt gratis såklart.
Program jag använder mig av är bl. a. Revit Architecture, 3ds Studio Max, Google Sketchup, även några Adobe program som t.ex. Photoshop, Indesign och Illustrator.
Hör gärna av er om ni behöver hjälp.
Skriv till Archibeginner@gmail.com
Hej, några år sedan du lade inlägget men testar ändåA ArchiBeginner skrev:Hej
Jag studerar sista året på Avk - programmet (Arkitektur, Vissualisering och Kommunikation) på Malmö Högskola. Programet sätter sin fokus på Arkitektur samt moderna Visualiseringsmetoder men även Kommunikation mellan arkitekturen, användaren,säljaren, köparen eller samhället.
För att utvecklas mer, men även som en utmaning för mig själv vill jag gärna hjälpa till med ritningar, visualiseringar och olika arkitekturfrågor som i annat fall kanske kostar en del pengar.
Jag gör allt utifrån mina kunskaper och möjligheter och helt gratis såklart.
Program jag använder mig av är bl. a. Revit Architecture, 3ds Studio Max, Google Sketchup, även några Adobe program som t.ex. Photoshop, Indesign och Illustrator.
Hör gärna av er om ni behöver hjälp.
Skriv till Archibeginner@gmail.com
Klicka här för att svara