Hej på er
Vi står inför att planera vårt badrum och har kommit fram till att vi vill kombinera badrum + tvättstuga. Vi vill alltså ta bort mellanväggen som tidigare gick i linje med varmvattensberedaren, VB. VB vill jag helst inte flytta. Det vi vill få plats med är tvättmaskin, torktumlare, kommod, dusch, toalett och lite förvaring
innerdörren är 800mm bred och fönster + altandörr är 1100mm bred. Vi har gjort lite olika förslag men behöver lite mer tips och idéer från er
Jag har ritat i IKEA HOME PLANNER. Skickar med lite bilder på hur badrummet ser ut. Vi är jättetacksamma för lite mer inspiration 
Tack så länge
Vi står inför att planera vårt badrum och har kommit fram till att vi vill kombinera badrum + tvättstuga. Vi vill alltså ta bort mellanväggen som tidigare gick i linje med varmvattensberedaren, VB. VB vill jag helst inte flytta. Det vi vill få plats med är tvättmaskin, torktumlare, kommod, dusch, toalett och lite förvaring
Tack så länge
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hej
Här kommer lite förslag som vi gjort.....vilket hade ni valt? Har ni fler tips eller idéer?
FÖRSLAG 1
FÖRSLAG 2
FÖRSLAG 3
Här kommer lite förslag som vi gjort.....vilket hade ni valt? Har ni fler tips eller idéer?
FÖRSLAG 1
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
FÖRSLAG 2
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
FÖRSLAG 3
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 169 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 169 inlägg
Toaletten ser ut att ta för liten plats på dina ritningar, även om den delen som syns i rummet inte är mer än 50 cm djup så får man bygga på väggen med 20 cm eller så för att få plats med cisternen.
Rummet känns betydligt mindre om du sätter upp en hel vägg som inte är genomskinlig mellan dusch och VVB tycker jag.
Det är bra att undvika att ha duschdörren precis framför badrumsdörren för det blir lätt blött utanför duschdörren.
Rummet känns betydligt mindre om du sätter upp en hel vägg som inte är genomskinlig mellan dusch och VVB tycker jag.
Det är bra att undvika att ha duschdörren precis framför badrumsdörren för det blir lätt blött utanför duschdörren.
Klicka här för att svara