Har en tvättställs blandare som droppar lite om man inte dra åt kranen riktigt hårt finns någon enkel/billig sätt att renovera dessa eller råkar jag på att köpa en ny blandare? Bifogar lite bilder på blandaren.
Tack på förhand
Sandy
 
  • DSC_0332.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC_0331.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har det läckt länge kan man behöva fräsa sätet i kranen, där som käglan tätar.
Det brukar synas som spår i sätet om man tittar in i hålet.
 
Och vill du lyxa till det lite köper du nya, kompletta överstycken, finns på tex biltema för småpengar...
 
Den där ska passa alldeles utmärkt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.