nino nino skrev:
Varför har du en liten bit på vänstra sidan av fönstret i underkant? Där borde det vara en hel platta...
Ska du fuska och kapa så gör det bakom blandaren och kapa ev 2 st plattor

Sätter du hel där till vänster blir det väl ok? Blir lite mindre än hel till höger om fönstret?
fuska och fuska, jag och sambon tyckte det blev snyggt så :) första gången man kaklar
 
Tack för alla svar, dessvärre blev det som det blev. Hade ingen lust att riva det jag redan kaklat men resultatet blev helt ok!
Kök med nykaklade vita väggplattor, träbänkskiva och grå skåpluckor, verktyg synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyrenoverat kök med vit kakelvägg, gråa skåp och träbänkskiva, redo för fogning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nytt kaklat kök med vitt kakel och träbänkskiva, rengöringsmedel och burk på bänken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En till fråga, hur rent måste det vara mellan fogarna innan man fogar?
 
Fast det blev det ju inte...

Om du bara fortsätter med hela hur blir det då? Lägg löst på bänken så ser du


Edit
Nu ser det väl bra ut
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.