Tjo. Hade tänkt motera en bänkdiskmaskin under diskbänken men har lite för sent insätt att det är lite för trångt (maskinen är redan inköpt). Den slår i vid de blåa linjerna. Min fundering är om det finns något man kan göra eller om jag måste skicka tillbaka den?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nej dessvärre inte. Den är för hög för att få plats på bänken.
En tanke som slog mig nyss är om det skulle kunna finnas diskhoar som är grundare. Då borde den kunna gå in. Och röret borde väl inte var helt omöjligt att flytta lite på eller?
En tanke som slog mig nyss är om det skulle kunna finnas diskhoar som är grundare. Då borde den kunna gå in. Och röret borde väl inte var helt omöjligt att flytta lite på eller?
Mätte lite till. Om jag byter kopplingen så det är samma som för den högra hon som är något mindre så är det nog på mm att den går in. Ska köpa en och testa, Tips och ideer mottages varm 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En BÄNKDISKMASKIN är ju just avsedd att stå på en bänk.
Försök knô in den under diskbänken och ni/du kommer att knäcka ryggen vid i- och urlastning.
Men hur högt är det under överskåpen?
Candy t.ex. har en 44 cm hög bänkdiskmaskin:
http://www.enemo.se/ugnar-spisar-oc...29&pkw=&pmt=&gclid=CISDoauf68oCFcLVcgodkMML_g
Din verkar vara 45 cm, och ser ju ut att få plats. Hur högt har du under skåpen?
Försök knô in den under diskbänken och ni/du kommer att knäcka ryggen vid i- och urlastning.
Men hur högt är det under överskåpen?
Candy t.ex. har en 44 cm hög bänkdiskmaskin:
http://www.enemo.se/ugnar-spisar-oc...29&pkw=&pmt=&gclid=CISDoauf68oCFcLVcgodkMML_g
Din verkar vara 45 cm, och ser ju ut att få plats. Hur högt har du under skåpen?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En annan sak man kan fundera över är hur bra det är att spagettin/pastan står där och samlar damm.
Om den inte bara är ren dekoration kanske den skulle ställas in i ett skåp
Om den inte bara är ren dekoration kanske den skulle ställas in i ett skåp
Vill ha den under bänken då den är ful som stryk och att där den ev kunnat stå har jag knappen till bänkbelysningen. Knäcka ryggen lär jag knappast göra. Är man så dum att man böjer sig ner får man stå sitt kast. Man böjer ju självklart på knäna. Är dessutom ett singelhushåll så det blir inte överdrivet mycket disk.
Vill att ni skippar all offtopic-snack och istället hjälper mig att få in den där JAG vill ha den.
Vill att ni skippar all offtopic-snack och istället hjälper mig att få in den där JAG vill ha den.
Då jag äter en hel del pasta är det smidigt att ha den framme. Och är man rädd för lite damm får man väl städa lite oftare. Har inget sådant problem. Lite skit rensar magenKnockOnWood skrev:



