S slunmag #1 Medlem · 1 inlägg 26 jun 2022 09:59 slunmag Medlem 1 inlägg 26 jun 2022 09:59 #1 Jag tänkte byta ut mina skjutdörrar hemma mot spegeldörrar hemma. Problemet är att jag inte kan hitta vad det är för märke/modell på dörrarna och hoppas någon här har sett modellen förr Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Danne213:s inlägg har markerats som bästa svar. #modell #skjutdörr #skjutdörrar
Jag tänkte byta ut mina skjutdörrar hemma mot spegeldörrar hemma. Problemet är att jag inte kan hitta vad det är för märke/modell på dörrarna och hoppas någon här har sett modellen förr Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Bästa svaret D Danne213 #2 Medlem · stockholm · 560 inlägg 26 jun 2022 10:05 Danne213 Medlem stockholm 560 inlägg 26 jun 2022 10:05 #2 99% säker på att dessa är från bauhaus