Behöver lite färghjälp. Håller på att bygga ett matbord som skall betsas och lackas. Var iväg till Lokala färgaffären med lite inspirationsbilder och kom hem med 3000-N efter deras hjälp.
Vi tycker den dels är något för ljus men också går åt blått tror vi?
Har ni någon idé på bättre brytning eller vilken färg som skall läggas till den gråa eller så?
Eller bör det behandlas i två lager med olika?
bordet byggs av limträ(gran).
se inspirationsbilder 2st) och vårt resultat på en provbit...
(Det skall även i vårt fall lackas med matt klarlack)